♥ hola,, selamat datang ke page blogger SECATEXWARNEPELANGI.BLOGSPOT.COM ♥


terima seade nye

hari nie,pagi nie epy da mule single,, hum,, epy da lepas an orang yang epy sayang untuk orang laen,, tapi hakikat nye dalam hati nie rase nak memberontak jew,,rase menyesal pon ade,, tak pela da tak de harapan dan jodoh nak wat macam mane,,
then pagi nie pulak dye da melangkah ke alam baru,, ke dunia universiti, lagi rase kecewe bub da patah an semangat dye,, epy minta maaf sesangat,, lau tindakan epy ni kejam,, sebenar nye epy sayang awk ag,,
but epy janji epy tak an lupe an kan kenangan kite dulu "n" tak kan lupe kan awk,, bile awk da kat sane jage diri leklok eh,, jangan lupe epy taw,,, hmmmm
sedih yang teramat! bile la bende ni nak berakhir,, asyk aku je yang kene mengalah,, sume orang yang aku sayang,aku da lepas an,, sunyi la aku lepas ni,, humm,,
but TERIMA KASIH kat kawan² yang beri semangat kat epy,, korang jela harapan epy yang tinggal,, thankz bub jadi kawan epy,,
pagi nie jugak telerai la segala kenagan aku nan dye,, memang susah nak lupe an "n" lepas an dye,, tapi tak pela,, epy belajar terima hakikat,, epy akan cube buang segala kesedihan,, hope awak di sane begitu jugak,,,,

PECAH KACE PECAH GELAS,LEPAS BACE SUDI-sudi LAH MEMBALAS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...