♥ hola,, selamat datang ke page blogger SECATEXWARNEPELANGI.BLOGSPOT.COM ♥


hahaha hari yang MALANG! hukhuk

heee!! hari nie 27.4.2011 hari yang MALANG buat ku,,, hahaha tidak,, kelakar pon ade rase nye,, hukhuk,, SEGAN gile meh,,

1.
ntah macam mane aku bersin buleh sampai tudung aku TERCABUT,, hahaha malu gile,, nasib baek mase tu budak laki tak de,then tak ramai sangat la mase tu dalam kelas,, hahah malu gile seh,, wawawa if bernasib baik jugak la bub mase tuh sume pompan je,, heee pelik pelik,, then after this TAK NAK BERSIN kat skola ag ,, hahah lau buleh la nak tahan sampai balik,, hahahaha,, PELIK TAPI BENAR,,, hukhuk 




  •  NUR KHALIDAH
  • ADLIN
  • HANISAH
eh kowang aku MALU seh,, hahaha harap lepas ni tak terjadi ag la,, hahah TAK MAW ag,, SEGAN mak la nyah,, hukhuk


2. eee benci nye time aku minom owg laen mengusik.. hahaha  soe NADIAH bub tersembur air tadi,, hahaaha,, cyan seh tak pasal-pasal owg laen yang kene semburan air,, hahaha ni sume disebab an HAIKAL yang kaco aku tengah minom air,, hukhuk ,, harap-harap lepas ni kowg tak kaco aku ngah minom air lagi ukeh,, kang kene semburan PENAWAR dari aku lagi baru tahu,, hahaha SOWANG membe ku da jadi MANGSA.. hahaha jage la kau haikal,, aku akan balas SATU HARI NANTI,, hahah rasa in kamo sik,, heee ops! indon plak,, hehehe


 if mase nak tulis cite nie pon rase macam nak pecah perot bile teringat balik,, hahaha tak pela bukan selalu kite bergembira dengan rakan,, then bukan selamanye kite dapat macam ni kan,, mane la tahu satu hari 6nti sume orang da bawa HAL masing-masing,, if mase tuh la rase SEDIH bub teringat kenangan lame,,, bile da membebel kat sini,, da pot pet pot pet,, nk gtaw something nie,, pengting la jugax,, huhu = aku SAYANG same kamo KAWAN-KAWAN!!! you all la yang TERBAEK! GEMPAK! hehehe 



PECAH KACE PECAH GELAS,LEPAS BACE SUDI-sudi LAH MEMBALAS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...